Amit szeretek

 

∞         Szeretem a forró pirítóson megolvadt margarin ízét.

∞         Szeretem beszippantani a különböző növények illatát.

∞         Szeretem nézni, ahogy mások esznek.

∞         Szeretek mindent megtapintani.

∞         Szeretek belenyúlni télen a frissen hullt hóba, belelépni egy pocsolyába.

∞         Szeretek esőben sétálni, fűben mezítláb mászkálni.

∞         Szeretek csendben ücsörögni a vonatállomáson és megfigyelni az embereket.

∞         Szeretem, ahogy a forralt bor gőzölög a hidegben, amikor a sötétben felizzik a cigaretta végén a parázs.

∞         Szeretek a kályha közelében olvasni, elvonultan leírni a gondolataimat.

∞         Szeretek az emberek szemébe nézni, amikor beszélnek.

∞         Szeretek nyitott szemmel csókolózni, s amikor kézen fogva sétálok valakivel, bedugni a hüvelykujjam a tenyereink közé.

∞         Szeretem, ha egy számomra kedves ember halványan rám mosolyog.

∞         Szeretek sötétben a földön fekve hallgatni egy megnyugtató zenét vagy pár perig csak a madarak csicsergésére figyelni.

∞         Szeretem nézni a felhőket, amikor éppen megyek valahova.

∞         Szeretem, amikor az izgalomtól megnő bennem az adrenalin.

∞         Szeretek kikapcsolni és mindenre egyszerre odafigyelni, ami körülvesz.

∞         Szeretem hallani, ahogy felolvassák az írásaimat.

∞         Szeretem, amikor a macskám dorombol az ölemben, ha egy paripa belefúj a tenyerembe, nézegetni az aranyhalakat, amint úszkálnak.

∞         Szeretek kiöltözve színházba járni.

∞         Szeretek élni.

kb 2013